miercuri, 26 ianuarie 2011

Asa sunt eu...

....aparent o fata calam la locul ei care nu iese cu nimic in evidenta....la o privire mai atenta te razgandesti...devin o ciudata...o fata total iesita din tipare...deja din doua priviri nu stii ce sa mai crezi....oscilezi...si totusi...mai asteapta putin....intra intr-o conversatie cu mine si vei realiza.....ca ai intrat mai rau in ceata...depinde cu cine vorbesc si ce....pot parea o profesoara ce vorbeste din carti...sau o persoana plina de viata si glumeata...CE MAI GANDESTI ACUM???....nici tu nu stii....
...pot fi cea mai dulce persoana...o bombonik...dar pot deveni si amara...depinde de cei din jurul meu...
...par o nebuna..sau o persoana care nu are ce cauta in aceasta epoca...potii sta zile in sir cu mine si nu ma vei descoperi cu adevarat...trebuie sa ai rabdare....si o minte deschisa....sa fi pregatit de orice pentru a putea ajunge sa ma cunosti cu adevarat....din pacate putini au reusit...restul ramand cu o impresie gresita....imi pare rau pentru ei...dar inainte de a vorbi...informeazate....cunoaste omul....
...va pup...

Un comentariu:

  1. merci mult scumpo.chiar am intrebat-o pe ipa aceea de geanta si a zis ca a vandut-o :)))))). am vazut azi o geanta in genul,la mine in oras,si era 100lei.OMG.:)))a ramas pe raft geanta:)))

    RăspundețiȘtergere